安SIR👉你嘅COACHER🧡 HK Life Coach in the UK





我覺得唔知點解要生活/存落去......

我唔知我自己係邊個......

我搵唔我究竟係乜嘢......

我唔知點樣先至可以搵到我自己......

我唔知幾時先至搵到自己......



只要你任何一條問題嘅答案都答「係」,您需要一個人生教練,您需要一個幫到你嘅人生教練,您需要一個唔單止講理論仲要講實戰嘅人生教練。


我嘅簡介


我叫’Lawrence’,學生叫我「安sir」。

我做過氣體工程師、非政府組織總幹事、中學助理校長、大學教育發展主任。

與此同時,我係一位人生教練......

我幫過成年人搵番自己嘅自信,繼續成為一個好爸爸;搵番自己嘅遺憾,繼續做一個好女兒。

我幫過青少年睇番自己嘅脾氣,繼續成為同學嘅好朋友;見到自己嘅潛質,努力向著醫生呢個職業邁進......



服務對象


喺英國倫敦嘅成年人同埋青少年



服務地域


我會上門到府上進行,主要在倫敦 1至3區。有特別需要可另行商議。



服務理念


我會針對你嘅生活同埋生命,透過對談同埋互動,為你需要面對嘅問題,整理出一條清晰嘅時間線同埋路線圖,從身、心、情、理、靈,五方面,讓你跟著具體嘅計劃,開展你新嘅一頁。其實,人從中學階段開始,就需要一位人生教練,喺生活裡面,能夠洞悉佢嘅強弱,為佢打氣,為佢分析成敗,幫佢睇到佢睇不到嘅盲點,支持佢繼續向目標邁進,讓佢領悟最適合佢嘅改進方法,喺人生競賽中勇往直前,活得更精彩!



服務收費

£50/1.5小時

  • 每堂基本時間係一個半鐘;
  • 一個半鐘以外嘅上堂時間以一個半鐘作基數計算;
  • 以上學費每位計;
  • 每月學費須於每月第一堂支付。




Q & A


問:乜嘢係人生教練?

答:人生教練係嗰啲可以同你一齊搵到以上五個問題嘅人。人生教練,是教授人生所需嘅品德。品德可視為兼含個人「性格」同埋「德行」,「性格」係是個人與眾不同嘅特性嘅所有品質或特質,亦指強烈嘅個人品質,例如勇氣或毅力,「德行」係指合乎道德倫理規範嘅行為舉止。品德係個人喺社會上生活或就業,喺知識同埋技能以之外所需具備嘅條件,呢個條件喺職場係不可或缺嘅。有咗良好嘅品德,先至易於同人溝通,被接納、被僱用,先至易於成功;否則冇人會僱用,搵唔到工作,或搵唔到合適嘅工作,或者自己做唔到老闆,距離成功之目標必然好很遙遠。


問:邊個需要人生教練?

答:由以上五條問題其中一條嘅人,唔分男女老幼。


問:邊個能夠成為人生教練?

答:有智慧、有經驗同埋知識嘅人,仲有係有洞察、聆聽同埋引導能力嘅人。


問:人生教練有註冊制度嗎?

答:冇。所以要靠人傳人同埋要帶眼識人。


問:人生教練同輔導員有乜分別?

答:輔導員係向過往搵出人嘅問題,人生教練係向將來搵出人嘅幸福。


問:人生教練信唔信得過?

答:人生教練呢個職業係全世界第二大增長嘅職業。自有人類以來,師徒制一直存在,一齊同行去解決人生嘅問題。人生教練源自八十年代嘅美國,發展到今日,「教練」Mentor這個概念已經靜悄悄地喺生活同埋及管理思潮上牽起咗革命。美國Fortune 500指出,喺成功嘅企業裡面,有超過80%嘅主管紛紛學習人生教練技術,幫助提升營運績效同埋員工嘅潛能;好多跨國企業如3M、IBM、DuPont、Microsoft等,都將教練技術列為主管級人員嘅必備訓練;作為一門助人嘅技能,唔少人正運用教練技術協助其朋友、家人、同事、子女、下屬同埋客戶發現自己嘅思維盲點,從而快速成長。

整體嚟講,人生教練唔單止係一套新嘅管理技術,更加係生活同埋助人自助嘅智慧。



問:點解我嘅仔女需要人生教練?

答:因為仔女到初中會出現變化,你嘅仔女有冇出現以下呢些變化呢?情緒化、打機、懶惰、唔識感恩、hea、欠尊重、無責任、自我中心、成日發夢、埋怨、被動、沒信心、自大、欠抱負、依賴……這些變化需要成熟嘅父母或者長輩好好嘅關顧、陪伴及梳理。

人生唔係科目。唔少家長可能已經為子女嘅學業科目進行補習,但係就往往忽略了子女學習最重要嘅元素:「心」和「態」,即係學習嘅心機同埋學習嘅態度,呢兩樣嘢同青少年以上變化有莫大關係。


問:我哋作為父母唔係已經可以擔當呢個角色咩?

答:喺呢個世代,父母管教子女真係唔容易!工作繁忙、夫婦不和、束手無策、資訊發達、科技先進、道德紛亂、社會不穩、移民適應……仔女從小學踏入初中,除咗要適應好唔一樣嘅學習環境,佢哋同時開始要經歷青春期,佢哋要面對自身嘅變化,又要滿全家庭同埋學校嘅要求,仲有適應新環境嘅轉變。家長即使明白仔女以上嘅擔子,但係礙於角色身分,既想好好管教,但又不想破壞關係,好多時候束手無策。呢這個時候,一位合適嘅生命教練非常重要!


問:學校嘅老師唔係都可以擔當呢個角色咩?

答:理論上係啱嘅,學校嘅教師亦都應該擔當呢個角色,但現實係,無論你身處全球任何一個國家,喺現存嘅教育制度下,學校嘅老師面對嘅係量而唔係質,佢哋已經將學生睇成為貨物而唔係人,佢哋教嘅係知識而唔係態度。我教過書,我非常清楚。


問:點解你又能夠擔當呢個人生教練嘅角色呢?

答:我從事過唔同行業嘅工作,包括工程師、總幹事及助理校長,對人生變化有一定嘅掌握,能夠成熟咁帶領你或者你嘅仔女領悟人生嘅大道。另外,我長期進行宗教德育(神學)、社會公義(倫理學)同埋心靈教育工作,更喺呢些方面有堅實嘅理論基礎,能夠出色咁,既有理論,又能貼地成為你或者你嘅仔女嘅人生教練。


問:你呢個人生教練課堂嘅設計是點㗎?

答:我嘅人生教練計劃策略結合哲學、倫理學、心靈教育、價值教育、德育同埋公民教育,係身、心、情、理、靈,五方面落墨。主題包括:自我認識、洞悉盲點、強化思維、學習聆聽、學會欣賞、珍惜時間、樂於奉獻、遠離藉口、打開心靈、信守誠實、彼此尊重、對人禮貌、樂於勤奮、肩負責任、信守公義、實踐關愛等60多個主題。每課堂為1.5小時,會先以智慧故事開始帶出課題,再用理論深化主題,繼而引入個人生活實例,最後同你一齊從理性同埋默觀之中,一同尋求具體嘅出路。課程會按個別嘅特質而調整主題先後同埋深度。所以此,課程必須要一對一,唔會有兩個相同嘅課程。


受眾評語


「這年頭,沒有比做父母更困難的事業。隨着兒子長大進入青春期,我的擔心和牽掛便一天一天的有增無減,溝通也好像多了一道門,無論我有多關心想呵護他,他總覺得我很囉嗦。我更發現兒子的心理和社交好像有倒退,我擔心他面對將來生活上的挑戰及自信心所帶來的不足,會影響日後的成就。

幸好當時安Sir讓我認識到「人生教練」 (Life Coaching)⋯⋯是一門能夠幫助個人認清方向,激發內在潛能以實踐個人人生目標的方法及過程的理論。

我兒子透過每星期和安Sir一對一的傾談中,安Sir會以關心及鼓勵,讓我兒子在成長的課題上,藉啟發性的問題及聆聽,助他更認識自己、突破思維,並學習採取新方法、調整他的生活方式,來邁向新的目標!例如教我兒子定立未來一年減肥計劃和學業成績上如何進步和突破自己而定下目標。在實踐計劃下,一步一步使他建立自信心及重整生活方向。

我非常感恩,謝謝安sir的教導和鼓勵,讓我兒子於一年半前離開香港去到英國一個陌生的地方,能夠相信自己的能力,在學業和社交上有明顯的進步,並有了人生的目標。」

喇沙書院家長Patricia



「以前阿仔只會同我報喜不報憂,我一直以為佢喺身心發展上無乜大問題。直到佢同安sir喺人生教練嘅課程中對話,我發現有好多我忽略左嘅細節原來會有一定嘅影響,不容忽視。呢個course可以話係一個橋樑幫左佢更了解自己,我都更了解佢。」

喇沙書院家長Margaret



「跟Lawrence相處嘅一段時間,佢既手法有的摸唔清,我甚至有些少疑惑係咪搵錯人。去到中段,我開始見到脈絡,感覺係愉快開心,感覺就係一個好朋友係你身邊扶持我跟我同行。佢唔係一般理論友,亦好講現實,好貼地。雖然收費唔平,但我覺得值得。雖然我既問題仲係度,但我自信比以前多咗好多,搵到我自己要行既路。感謝Lawrence!」

Benedict



‘There is no career more difficult than being a parent these days.  As my son grows up and entered adolescence, my worries and concerns continued to increase day by day, and communication seemed to have opened up a new door. No matter how much I cared and wanted to take care of him, he always thought that I was very verbose.  I also found that my son's psychology and social interaction seem to be going backwards. I am worried that he will face future challenges in life and the lack of self-confidence will affect his future achievements.

 Fortunately, On Sir let me realize that "Life Coaching"...is a theory that can help individuals identify their direction, stimulate their inner potential, and realize their own life goals.

 During my son's weekly one-on-one conversations with On Sir, On Sir shows concern and encouragement to let my son learn more about himself, break through his thinking, through inspiring questions and listening, on the issues of growth.  Learn to take new approaches, adjust his lifestyle, and move towards new goals!  For example, teaching my son to set a weight loss plan for the coming year and set goals on how to improve and surpass himself in academic performance.  Under the practical plan, step by step, he builds his self-confidence and reorients his life.

 I am very grateful, thank On sir for his coaching, teaching and encouragement, so that my son left Hong Kong a year and a half ago to go to an unfamiliar place in the UK.’ 

喇沙書院家長Patricia



「雖然事隔兩年,現在仍歷歷在目。我欣賞Lawrence的理念及真誠,特別是他重視人的身、心、靈間的互為影響。我跟父親的關係不好,嚴重影響我的一生,我的情緒很波動。雖然Lawrence不是輔導員,雖然我們不是主力探究我的過去,我們一起建構了可行的長中短方案,讓我擺脫過去,讓我覺得興奮得多。推薦!」

任小姐



Telephone/whatsApp: +44 782 1798 922

Email: onsiryourcoacher@gmail.com






Comments